ДНЗ "Олевський професійний ліцей"
Вівторок, 2018-09-18, 7:26 PM
Вітаю Вас Гість | RSS
 
Головна ПСИХОЛОГІЧНА СЛУЖБАРеєстраціяВхід
Єдина Країна! Единая Страна!
Меню сайту
Новини ПедПРЕСА
Практичний психолог професійно-технічного училища №10 м. Олевська - Клочкова Ірина Анатоліївна. Стаж роботи на посаді практичного психолога 5 років (з 01.09.2006 р.). Вища освіта, закінчила Житомирський державний університет імені Івана Франка по спеціальності "Початкове навчання. Практичний психолог в закладах освіти”, 2005 рік.
Досвід роботи: "Профілактика агресивної поведінки учнів”.
Мета досвіду: Попередження та профілактика агресивної поведінки
Завдання: Теоретичний аналіз літератури з проблеми агресії .
Підбір діагностичного інструментарію для дослідження даної проблеми.
Підбір методів та форм корекційно-розвивальної та просвітницької роботи, які спрямовані на зниження рівня агресивності в учнів.
Основні етапи роботи:
Вивчення проблеми агресивності у навчальному закладі.
Теоретичний аналіз проблем агресивності у психології.
Підбір діагностичних методик.
Розробка рекомендацій, порад для учнів, викладачів, батьків.
Просвітницька робота з учнями, викладачами, майстрами в/н, батьками.
Розробка корекційної програми для зниження рівня тривожності.
Розробка психокорекційного комплексу з даної проблеми.
Власний внесок у розробку даної проблеми:
Підбір психодіагностичного інструментарію, який спрямований на дослідження агресивності.
Підбір ефективних форм і методів корекційно-розвивальної (тренінги, практичні заняття) та просвітницької роботи для вирішення даної проблеми (лекції, інформація на стендах, семінари, виступи на засіданнях методкомісій педпрацівників училища, тренінги, індивідуальні та тематичні консультації, виступи на батьківських зборах, на нарадах педпрацівників), які забезпечують зниження рівня агресивності в учнів ПТНЗ.
Кінцевий результат роботи.
Здійснено аналіз причин виникнення агресивності в учнів училища та підібрані діагностичні методики для визначення рівня агресивності.
Розроблено рекомендації, поради для учнів, викладачів, батьків з метою зниження рівня агресивності.

Впровадження корекційної програми для зниження рівня тривожності та психокорекційного комплексу
За результати проведення повторного зрізу за діагностичними методиками та проведення корекційно-розвивальної роботи показники рівня агресивності зменшилися на 6%.
Перспективи подальшого впровадження.

Продовження досліджень за даною темою:
проведення подальшої просвітницької та профілактичної роботи щодо попередження агресивної поведінки в учнів ПТНЗ;
проведення консультативної та корекційно-розвивальної роботи;
дієвість розроблених рекомендацій, порад;
впровадження психокорекційного комплексу з даної проблеми;
планується більш глибоке дослідження вищерозглянутої проблеми та розробка і видання методичних рекомендацій для викладачів, майстрів виробничого навчання, вихователів, батьків, учнів.

Калькулятор
Пошук в інтерне...
Пошук по сайту
Календар
«  Вересень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
Олевск